پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251276
از مربي جوان و آينده دار شهرستان فارسان قدرداني شد
تاریخ انتشار : 1400/12/07 10:03:06
نمایش : 780
از مربي جوان و آينده دار شهرستان فارسان که در رشته فوتبال ساحلي فعاليت مي‌کند و موفقيت‌هاي زيادي چه بارده‌هاي پايه و چه با رده بزرگسالان به دست آورده قدرداني شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در آيين نکوداشت مربيان برتر فوتبال که به‌طور هم‌زمان در سالن همايش‌هاي بين‌المللي شهداي محيط‌زيست سازمان حفاظت محيط‌زيست کشور و در شهرکرد به ميزباني اداره کل حفاظت محيط‌زيست چهارمحال و بختياري برگزار شد از علي مرتضايي چليچه قدرداني شد.

علي مرتضايي که از مربيان جوان و آينده دار استان مي‌باشد که در رشته فوتبال ساحلي فعاليت مي‌کند و موفقيت‌هاي زيادي چه با رده هاي پايه و چه با رده بزرگسالان به دست آورده است.

آقاي مرتضايي از افرادي است که بازيکن سازي را اولويت خود قرارداده و توانسته جوانان با استعدادي را به تيم‌هاي استان و به‌خصوص تيم فوتبال ساحلي استان معرفي کند و خودش از شاگردان دکتر افراسياب صادقي مدرس بين‌المللي فدراسيون فوتبال مي‌باشد.

ايشان از اعضاي فعال پايگاه‌هاي مقاومت بسيج شهر چليچه مي‌باشد که در رده‌هاي ورزشي مختلف با بسيج هم عناوين بسياري را به دست آورده است.
 اين مراسم  همه‌ساله از طرف کانون مربيان ايران برگزار مي‌شود.

براي آقاي مرتضايي و همه دلسوزان ورزش استان آرزوي موفقيت داريم.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html